PokerStars review

PokerStars is al jaren de allergrootste: en dat is geen toeval! De software van PokerStars behoort tot de allerbeste en het VIP-programma is geweldig. PokerStars heeft eigenlijk geen zwakke punten. Daarom staan ze al zo lang op nummer 1! In deze review wordt besproken wat PokerStars maakt wat het is.

Wil je direct spelen met een eerste storting van 600$? Begin hier meteen!

Gebruikersvriendelijkheid van PokerStars

Op PokerStars vind je erg makkelijk je weg. In de bovenste balk klik je aan wat voor spel je wilt spelen (Hold’em, Omaha, Toernooi etc) en daaronder de details. Je krijgt automatisch alle tafels of toernooien te zien die geschikt zijn. Verder kun je filteren op nog specifiekere voorwaarden. Zo kun je direct precies vinden waar je naar zoekt. Maar het beste is nog wel de software zelf: sneller kan haast niet en elke optie waar je van kunt dromen is er. Een aantal van de opties:

• Hotkeys: gemakkelijk pokeren met je toetsenbord; dat maakt aan meer tafels spelen erg makkelijk;
  • Easy Seat: de software laat je automatisch aan de tafels plaatsnemen die je wilt spelen;
  • Remember Table Positioning: de software onthoudt hoe je je tafels op je scherm plaatst;
  • Auto-buyin, auto-rebuy en auto-seating opties: begin te spelen met maar een muisklik;
  • Nog veel meer opties om je het pokeren zo makkelijk mogelijk te maken!
  • Tot slot een geweldige 600$ bonus! Elke dollar die je stort krijg je er gratis bij als bonus!

Dit alles kun je Direct proberen!

pokerstars review lobby bonus gratis

Omdat PokerStars zo gigantisch is zijn er altijd wel spellen te vinden. Je kunt elke variant die je wilt op elk niveau dat je wilt spelen, 24/7 tegen duizenden spelers!

Geldzaken bij PokerStars

De kassier is zeer makkelijk en gratis te gebruiken. Je kunt op veel manieren geld storten, waaronder iDeal, Credit card en Paysafe, wat bij elk tankstation in Nederland te kopen is! Ook geld opnemen gaat erg snel en betrouwbaar. Het staat in de meeste gevallen binnen drie dagen op je rekening! Het geld wordt gemanaged door de Rational Group, zodat het altijd veilig is!

Dat geld kun je ook op een boel andere manier krijgen: er zijn op PokerStars veel freerolls waar je gratis aan mee kunt doen en toch echt geld krijgt als je wint. Als je voor de eerste keer stort biedt PokerStars ook First deposit-freerolls, waarmee zeer veel geld te verdienen valt! Een echte aanrader. Ook heeft PokerStars regelmatig extra bonussen om je bankroll te laten groeien.

Tijdens het spelen verdien je met de 100% First-deposit bonus tot 600$ makkelijk een extra centje! Ook bouw je tijdens het spelen VIP en FPP-points op, waarmee je gratis geld kunt krijgen en daarnaast ook geweldige spullen in de VIP-shop kunt kopen. Zo heeft Dario Minieri voor 3 miljoen FPP-punten een gloednieuwe Porsche Cayman S gekocht! Je hoeft je alleen maar via Goedlerenpokeren.nl in te schrijven bij PokerStars en wij verdubbelen je eerste storting!

Conclusie

Al in al is PokerStars de oplossing voor de all-round pokeraar. Op PokerStars is alles altijd goed en betrouwbaar en vind je altijd wel een spel dat jou schikt! Door de geweldige bonussen, freerolls en het briljante VIP-programma is het met goed spel bijna onmogelijk blut te raken!